دوستان و دشمنانم🌸
هرکه با ما همدل است او را بُوَد یاور خدا
آن که با ما دشمنی دارد ، شود از غم جدا
هر که در راه و مسیر ما کَنَد چاهی عمیق
باغ و بستانش بُوَد بی خار و گردد با صفا
در دل ماکس نبیند بخل و کین و دشمنی
هر که ما را غصه ای بخشد بُوَد دور از بلا
هرشب از صدق و صفا دارم دعا بردوستان
همتمنا میکنمتا صحتی یابد رفیق بی وفا
کردگارا آن که بر ما می کند بَد ، خوش بود
درد و رنجوری که دارد ، آید آن بر سوی ما


