تو عاشقم بودی ولی من در به در ماندم
دنباله های رد تو با چشم تر ماندم
وقتی جهان باتو سر ناسازگاری داشت
بین همه من با هوایت همسفر ماندم
هیچ از سکوت لحظه ها ی غم خبر داری؟
من با سکوت بی امانم تا سحر ماندم
هر جا هوای عاشقی کردی مرا دیدی
نامهربان بودی و من دیوانه تر ماندم
بعد ازمن اما زندگی با تو مدارا کرد
من همچنان آن آدم آسیمه سر ماندم


