عاشورا
در سطرهایم رنج است
رنجی ستايش سان
درمانی نیست
به احترام عطش، سکوت زیباست
عطشی گواراتر از هر سیراب شدنی
حال “مصعود” شو
تا قله ی استغناء
با سالکان در بیکرانگی عطش عاشورا
بر بساط بسیط آب داغ
و بیابان سوزان
دلتنگ شعور هفتادو دو تن،
تشنه
تسبيح گوی پادشاه دو عالم
حسین…!!
#لیلا_ادبی
@leyla_adabi


